הקרוסאובר הססגוני, קיבל מנועי טורבו (בנזין ודיזל)
סיטרואן קקטוס טורבו
רקע: לקרואסאובר המינימליסטי והעשיר בסטייל, שודכו מנועי הטורבו –בנזין המודרניים של הקונצרן (PURE TECH) ומנועי טורבו דיזל HDI . עדיין רק עם תיבה ידנית.
לחיוב: מנוע הטורבו בנזין בעל שלושת הבוכנות נהדר. גמיש, זריז וחסכוני. גישה מינימליסטית אבל עם חן רב. נעימה לנסיעה ביצועים מצוינים . (גרסת הדיזל יעילה אף יותר ומשיגה צריכת דלק מעולה – פתרון נפלא לאלה הגומאים מרחקים גדולים).
טעון שיפור: לא מצטיינת בבידוד מרעשים – מעיב קצת על תחושת הנסיעה הנינוחה. התפשרות מה באיכות במקומות מסויימים.
גזר הדין: תמורה מעולה לאלה שאינם נרתעים מגיר ידני. נעימה לנהיגה, הטורבו בנזין – מנוע נעים יותר מגרסת הטורבו –דיזל.