קטנה עם בוץ בגלגלים
יונדאי I20 קרוס
רקע: כולם רוצים "כאילו גיפ". אז גם I20 התחפשה. הגביהו את הגחון ב-2 ס"מ (ואת הגובה הכללי ב-8.5 ס"מ) לעומת האחות הרגילה. קישטו בקשתות פלסטיק בכנפיים, ומוטות נשיאה בגג והרי לכם קרואסאובר.
לחיוב: כמו האחות ה"רגילה" גם ה"קרוס" בנויה היטב. איכותית, סולידית. התוספות משפרות במשהו את המראה הכללי.
טעון שיפור: מנוע וגיר (4 הילוכים בלבד) מיושנים. ביצועים וצריכת דלק ממוצעים בלבד. נוחות הנסיעה מעט נוקשה. 2 הס"מ במירווח הגחון, לא עושים את ההבדל בנהיגת שטח. רצוי להימנע.
גזר הדין: למעוניינים בi20 – קצת שונה, שנראית "כמו" ועולה קצת יותר. עם מנוע וגיר מודרניים יותר, התמורה הייתה טובה יותר. איכות בניה מרשימה ומעוררת הערכה.