ג'יפון עם ביטחון
פורד קוגה
רקע: גרסת הנעה קדמית זולה יותר לקרואסאובר של פורד – הקוגה, שהתחדשה ב2015.
לחיוב: עיצוב נאה. מנוע וגיר נהדרים – ביצועים טובים לצד צריכת דלק טובה. נוחות נסיעה טובה, התנהגות כביש "ספורטיבית".
טעון שיפור: "לחימת הגה" בהאצות חזקות (מנוע חזק עם הנעה קדמית). עיצוב פנים עמוס ומוגזם (הנדסת אנוש לא במיטבה). לא ממש לנהיגת שטח. חסר באבזור מערכות בטיחות אקטיביות.
גזר הדין: קרואסאובר מוצלח מאוד, אבל התחרות העזה מציבה מולו מתחרים עם תמורה לעיתים, טובה יותר.
1.5 ליטרים טורבו - בנזין , 182 כ"ס. 6 הילוכים אוטומטית.